Pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje SPLETNI NAKUP Marko Zupan s.p., cesta Viktorja Svetina 8b, 4272 Jesence (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je ustanovljeno, dne 01.04.2010, matična številka: 3717631000, podjetje ni davčni zavezanec, ID za DDV: 55349927.

ID. št. za DDV: 55349927
Matična št.:  3717631000
Št. poslovnega računa: 0510 0801 3016 616 (A- BANKA)
Vpis v sodni register: 01.04.2010

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S potrditvijo naročilnice ali obrazca za informacije je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
 

CENE IN STROŠKI DOSTAVE

Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
 
Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije.

 

NAROČANJA
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od izdaje naročila do časa, ko začnemo obdelovati naročila, to je do 16:30 ure istega oz. naslednjega delovnega dne, v kolikor je bilo vaše naročilo oddano po 16:30 uri. Kopije dokumentov bodo shranjene in dosegljive na sedežu podjetja.

ZAVRNITEV NAROČILA
V času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, lahko naročilo za katerega ugotovimo, da ga pod navedenimi pogoji ne moremo izvesti, naročilo zavrnemo.

OBDELAVA NAROČILA
Naročila prejeta do 16:30 ure bodo obdelana še isti delovni dan, v primeru plačila z nakazilom kupnine na naš TRR, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. Priliv sredstev lahko preverjamo naslednji delovni dan po vašem nakazilu. 

 

PREVZEM IN DOSTAVA
Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 16. uri po prejemu potrdila o plačilu. Najkasneje ob tej uri bomo pričeli z izvajanjem aktivnosti potrebnih za realizacijo sprejetega naročila.
Kupec lahko na lastno željo naročeno blago po dogovoru (info.spletni.nakup@gmail.com)prevzame na sedežu podjetja Marko Zupan s.p. cesta Viktorja Svetina 8/b, 4270 Jesenice. Na željo kupca bomo dostavo naročenega blaga izvedeli preko Pošte Slovenije.

NEPREVZEM izdelkov

Naročene artikle je kupec dolžan prevzeti v 8 dneh od prejema elektronskega obvestila o zaključenem naročilu, sms potrditvi opravljenega naročila ali potrditvi po elektronski pošti. V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov dodatnega pošiljanja/vračila artiklov podjetju, za plačilo nastale gospodarske škode zaradi nezmožnosti oglaševanja naročenih artiklov, ki so bili 14 dni ali več v distribuciji ter pogodbene kazni. V primeru neprevzema se primer preda pravni službi, ki bo po našem pooblastilu nadalje urejala izplačilo in izterjavo nastalih stroškov in škode! Višina pogodbene kazni za neprevzem naročenih artiklov oziroma prepozno stornirano naročilo znašajo: stroški neprevzema 8€ (2x poštnina, stroški pakiranja, stroški embalaže).

Vračilo v 14 dneh (Odstop od pogodbe)

Določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) glede pogodb, sklenjenih na daljavo, veljajo za razmerja med podjetjem in potrošniki. Potrošnik po ZVPot je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

 

V skladu z določili ZVPot ima potrošnik v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo (kamor sodi tudi nakup preko spletne trgovine), pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa prejeta plačila, in sicer nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil dokler ne prevzame blaga, vrnjenega s strani potrošnika, ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe:

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. V primeru vračila kupnine se vrne kupnina kupljenega artikla, morebitnih stroškov servisov, menjav, testiranj, raznih svetovanj oz. morebitnih drugih stroškov ne krijemo. Obvezno priložite tudi originalni račun, kopijo osebne izkaznice ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je: SPLETNI NAKUP MARKO ZUPAN S.P. , cesta Toneta Tomšiča 98/a , 4270 JESENICE . Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem poskrbite za ustrezno varno embalažo). Kupca bremeni odgovornost za morebitne nastale poškodbe zaradi slabe zaščite med pošiljanjem izdelka. Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru da je bil artikel odvzet iz originalne embalaže z vidnimi znaki uporabe se vrne sorazmerni delež kupnine, oziroma se le ta artikel vrne na stroške kupca.

 

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

 Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije upoštevati simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

GARANCIJA

Garancija za LCD zaslone in ekrane na dotik in ostale elektronske komponente (zvočniki, čipovje, slušalke, tračni konektorji) je 12 mesecev za blagovno znamko APPLE. Garancija v dobi 24 MESECEV pa za blagovno znamko (HTC, NOKIA, MICROSOFT, , LG , SAMSUNG, LENOVO, ASUS, HUAWEI ,SONY , SONYERICSSON, BLACKBERRY)  OD DNEVA NAKUPA. GARANCIJA JE VELJAVNA SAMO V PRIMERU:

- menjave zaslona pri vseh pooblaščenih in usposobljenih podjetjih v Sloveniji, katerih dejavnost je popravilo komunikacijskih naprav. Pri čemer mora biti kupljeni artikel servisu oz. pooblaščenemu podjetju dostavljen v neodprti originalni embalaži skupaj z neodprto zaščitno embalažo, nakar se lahko izvrši menjava zaslona oz. izdelka. Menjava zaslona se najprej izvede s priklopom in testiranjem le tega, šele nato se le tega dokončno vgradi, odstraniti je potrebno vse poškodovane 3m dvolepilne trakove in jih nadomestiti z novimi, kateri so priloženi univerzalni. Uporabite pa ga tam kjer ste starega poškodovali za končno in lažjo pričvrstitev zaslona na sam telefon.

Izdelek katerega želite reklamirati je potrebno ob vračilu primerno zapakirati, da se le ta med pošiljanjem ne poškoduje.

V primeru, da se na reklamiranem artiklu ugotovi neprofesionalna vgradnja, fizična poškodba zaslona, prisotnost vlage, poškodovanje konektorjev oz. kakršnokoli malomarno ravnanje z izdelkom.

 Zaradi neustrezne uporabe  ali krivde kupca se reklamirani artikel pošlje pošiljatelju (kupcu) na njegovo pisno zahtevo in na njegove stroške. Stranka, ki v roku enega meseca po prvem obvestilu o stanju reklamacije ne prevzame ali pisno izrazi željo za vračilo reklamiranega blaga po pošti, se odpoveduje zahtevi za izročitev blaga. Po enem mesecu gre blago v uničenje s strani pošte Slovenije.

Ob nakupu rezervnih delov podjetje Spletni nakup Marko Zupan s.p. ne odgovarja za:

-morebitno izgubljene podatke na telefonu

-razne druge poškodbe telefona ( nedelovanje zvočnikov, poškodbe tipk, poškodb vibre, poškodb matičnih plošč ter morebitnega stika z vlago oz. vodo, itd..)

Uveljavitev reklamacije ob nakupu tehničnega blaga ( ure, razni merilniki, javljalniki požara, avto opreme,itd…) in ugotovitvi da je bil na kupljenem artiklu izveden nepooblaščen poseg v izdelek reklamacija ni možna.

GARANCIJSKI LIST (GARANCIJSKA IZJAVA)

družbe SPLETNI NAKUP Marko Zupan s.p.

1 Podjetje spletni nakup Marko Zupan s.p. (v nadaljevanju tudi: proizvajalec ali dajalec garancije) kupcu jamči za

lastnosti ali brezhibno delovanje njenih izdelkov za čas 1 (enega) leta od izročitve izdelka njenemu

kupcu (garancijski rok) za artikle blagovne znamke APPLE.

1.1 Podjetje spletni nakup Marko Zupan s.p. (v nadaljevanju tudi: proizvajalec ali dajalec garancije) kupcu jamči za

lastnosti ali brezhibno delovanje njenih izdelkov za čas 2 (dveh) let od izročitve izdelka njenemu

kupcu (garancijski rok) za artikle blagovne znamke HTC, NOKIA, MICROSOFT, , LG , SAMSUNG, LENOVO, ASUS, HUAWEI ,SONY , SONYERICSSON, BLACKBERRY, .

2 Proizvajalec se zavezuje, da bo napake pri delovanju izdelka, ki bi se pojavile v garancijskem roku na

svoje stroške odpravil sam ali zanj pooblaščeni serviser, v razumnem času, ki ne bo daljši od 45 dni

od proizvajalčevega prejema reklamiranega izdelka in kupčevega pisnega obvestila o napaki oz. da

bo kupcu v navedenem roku izročil nov izdelek iste vrste in najmanj iste kakovosti.

3 Garancija velja za napake pri delovanju izdelka, ki so posledica pomanjkljivosti uporabljenih

materialov in nepravilnosti v procesu proizvodnje pod pogojem, da je izdelek bil montiran oziroma vgrajen izključno samo na servisu podjetja spletni nakup Marko Zupan s.p. in

uporabljen v skladu z navodili.

4 Garancija velja na območju držav članic EU.

5 Garancija proizvajalca ne velja v primeru:

- uporabe izdelka v nasprotju z navodili proizvajalca, kot tudi v primeru nespoštovanja navodil;

- uporabe izdelka v namene za katere ni bil izdelan;

- napačne montaže izdelka;

- mehanskih poškodb in napak nastalih brez krivde proizvajalca;

- poškodb in napak nastalih zaradi elementarnih nesreč (strela, potres, požar, poplave, ipd.) ali

naključja;

- poškodb in napak nastalih zaradi neprimerne napetosti električnega omrežja (npr. električni

udar, ipd.);

- popravil ali posegov v izdelek opravljenih s strani osebe, ki je proizvajalec za to ni pooblastil;

- kakršnihkoli modifikacij izdelka.

6 Garancija proizvajalca velja v primeru normalne uporabe izdelka.

Kot normalna uporaba se šteje, če so kumulativno izpolnjeni naslednji pogoji:

a) kupljeni artikel se ne sme izpostavljati direktnim sončnim žarkom oziroma kakršnim koli grelnim elementom

b) artikel se ne sme izpostavljati prašnim prostorom

c) temperatura območja, kjer se izdelek uporablja, ne sme nikdar preseči mejnih vrednosti - 10°

in + 45°C;

d) relativna vlažnost ne sme nikoli preseči 80%, če pa je na izdelku določena IP vrednost, ne

sme preseči navedene IP vrednosti.

7 Proizvajalec se zavezuje, da bo kupcu zagotovil servis in nadomestne dele za izdelke še 3 leta po

preteku garancijskega roka.

8 Zgoraj navedeni pogoji garancije, ne izključujejo pravic kupca, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca

za napake na blagu.

9 Datum izročitve blaga kupcu je enak datumu na računu.

Garancija velja samo pod pogojem, da je priložen original faktur(e)(račun, garancijski list, navodila,..).

10 Osebe pooblaščene za servis in odpravo napak:

- za območje Slovenije SPLETNI NAKUP MARKO ZUPAN S.P. CESTA TONETA TOMŠIČA  98/A , 4270 JESENICE  E-MAIL: INFO.SPLETNI.NAKUP@GMAIL.COM, ter vsi ostali servisi v območju Slovenije kateri imajo ustrezno dejavnost za popravilo telekomunikacijskih naprav.

 

INFORMACIJA O NAVODILIH, IZVIJAČIH IN ARTIKLIH

Navodila so zgolj informativne narave in dodatek oz. pomoč k lažji namestitvi kupljenega artikla. Ob montaži ne odgovarjamo za morebitne izgube podatkov . Prav tako ne odgovarjamo za morebitne poškodbe nastale zaradi neprofesionalnega posega.

Podjetje Marko Zupan s.p., cesta Viktorja Svetina 8/b , 4270 Jesenice (www.spletni-nakup.si) ni dolžno povrniti kakršnih koli stroškov in storitev , ki so jih opravila druga podjetja ob zamenjavi ali namestitvi kupljenih izdelkov  (ohišja, lcd zasloni, ekrani na dotik in drugih elektronskih delov) pri katerem koli servisu  oz. drugih dejavnikov .(npr. menjava zaslona oz. ohišja na servisu ipd.)

K ohišju spadajo vsi deli kot so sprednji del, zadnji del oz. pokrov baterije sredinski del,...Skratka kot je opisano v opisu artikla.

MOREBITNI STROŠKI DOSTAVE

V primeru da se kupcu naročilo pošlje po pošti Slovenije so stroški dostave sledeči:

-Cena poštnine s plačilom po povzetju je 4.00EUR
-Pri predplačilu na TRR (SI56 0510 0801 3016 616) pa brezplačna. (S plačilom po predračunu, katerega pošljemo naknadno po dogovoru na vaš e-mail)

 

PAKIRANJE IN VARNOST IZDELKOV

Vsi izdelki poslani po pošti so ustrezno zapakirani v oblazinjenih ovojnicah z dodatno zaščito, glede na to da tovrstno pakiranje ni 100%, lahko kupec izrazi željo po dodatni postavki lomljivo za doplačilo sam s plačilom po predračunu, katerega prejme na e-naslov.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko e-naslova : info.spletni.nakup@gmail.com , ki je enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Spletna trgovina je še v fazi nastajanja, zato si ponudnik pridružuje pravico do morebitnih napak pri objavah.

 Spletni nakup, internetna prodaja
     Marko Zupan s.p.
     cesta  Viktorja Svetina 8/b

     4270 Jesenice
INFORMACIJE: info.spletni.nakup@gmail.com

        NAROČILA: narocila.spletni.nakup@gmail.com

       REKLAMACIJE: info.spletni.nakup@gmail.com