Pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje SPLETNI NAKUP Marko Zupan s.p., cesta Viktorja Svetina 8b, 4272 Jesence (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je ustanovljeno, dne 01.04.2010, matična številka: 3717631000, podjetje ni davčni zavezanec, ID za DDV: 55349927.

ID. št. za DDV: 55349927
Matična št.:  3717631000
Št. poslovnega računa: SI56 0400 1005 0524 573 (NKBM)
Vpis v sodni register: 01.04.2010

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S potrditvijo naročilnice ali obrazca za informacije je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
 

CENE IN STROŠKI DOSTAVE

Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
 
Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije.

 

NAROČANJA
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od izdaje naročila do časa, ko začnemo obdelovati naročila, to je do 16:30 ure istega oz. naslednjega delovnega dne, v kolikor je bilo vaše naročilo oddano po 16:30 uri. Kopije dokumentov bodo shranjene in dosegljive na sedežu podjetja.

ZAVRNITEV NAROČILA
V času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi, lahko naročilo za katerega ugotovimo, da ga pod navedenimi pogoji ne moremo izvesti, naročilo zavrnemo.

OBDELAVA NAROČILA
Naročila prejeta do 16:30 ure bodo obdelana še isti delovni dan, v primeru plačila z nakazilom kupnine na naš TRR, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. Priliv sredstev lahko preverjamo naslednji delovni dan po vašem nakazilu. 

 

PREVZEM IN DOSTAVA
Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 16. uri po prejemu potrdila o plačilu. Najkasneje ob tej uri bomo pričeli z izvajanjem aktivnosti potrebnih za realizacijo sprejetega naročila.
Kupec lahko na lastno željo naročeno blago po dogovoru (info.spletni.nakup@gmail.com)prevzame na sedežu podjetja Marko Zupan s.p. cesta Toneta Tomšiča 98/a, 4270 Jesenice. Na željo kupca bomo dostavo naročenega blaga izvedeli preko Pošte Slovenije.

 

NEPREVZEM PAKETA

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru in so po preteku čakalnega roka na pošti (14 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru ne prevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe - naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje.

 

Vračilo v 14 dneh (Odstop od pogodbe)

Določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) glede pogodb, sklenjenih na daljavo, veljajo za razmerja med podjetjem in potrošniki. Potrošnik po ZVPot je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.

 

V skladu z določili ZVPot ima potrošnik v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo (kamor sodi tudi nakup preko spletne trgovine), pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Že prejeto blago mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa prejeta plačila, in sicer nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil dokler ne prevzame blaga, vrnjenega s strani potrošnika, ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago.

 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

 

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

 

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

 

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

 

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Priloženi obrazec za odstop od pogodbe se ročno izpolni ter v fizični obliki doda v poštno pošiljko skupaj z kopijo računa:

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. V primeru vračila kupnine se vrne kupnina kupljenega artikla, morebitnih stroškov servisov, menjav, testiranj, raznih svetovanj oz. morebitnih drugih stroškov ne krijemo. Obvezno priložite tudi originalni račun, kopijo osebne izkaznice ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je: SPLETNI NAKUP MARKO ZUPAN S.P. , cesta Toneta Tomšiča 98/a , 4270 JESENICE . Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem poskrbite za ustrezno varno embalažo). Kupca bremeni odgovornost za morebitne nastale poškodbe zaradi slabe zaščite med pošiljanjem izdelka. Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
 

 

GARANCIJA

Garancija za LCD zaslone in ekrane na dotik in ostale elektronske komponente (zvočniki, čipovje, slušalke, tračni konektorji) je 12 mesecev za blagovno znamko APPLE. Garancija v dobi 24 MESECEV pa za blagovno znamko (HTC, NOKIA, MICROSOFT, , LG , SAMSUNG, LENOVO, ASUS, HUAWEI ,SONY , SONYERICSSON, BLACKBERRY)  OD DNEVA NAKUPA. GARANCIJA JE VELJAVNA SAMO V PRIMERU:

- menjave zaslona pri pooblaščenih servisnih podjetij: ALOJZ MARKELJ s.p. Jelovška cesta 28, 4264 Bohinjska Bistrica ter JURE JAKELJ s.p. Lipe 9, 4273 Blejska Dobrava

Kupljeni artikel mora biti servisu oz. pooblaščenemu podjetju ( ALOJZ MARKELJ s.p. Jelovška cesta 28, 4264 Bohinjska Bistrica ali JURE JAKELJ s.p. Lipe 9, 4273 Blejska Dobrava) dostavljen v neodprti originalni embalaži skupaj z neodprto zaščitno embalažo, nakar se lahko izvrši menjava zaslona oz. izdelka. Menjava zaslona se najprej izvede s priklopom in testiranjem le tega, šele nato se le tega dokončno vgradi, odstraniti je potrebno vse poškodovane 3m dvolepilne trakove in jih nadomestiti z novimi, kateri so priloženi univerzalni.

-GARANCIJA IN MOŽNOST REKLAMACIJ JE SAMO V PRIMERU MENJAVE ZASLONA PRI POOBLAŠČENIH SERVISIH S POPRAVILOM TELEKOMUNIKACIJSKIH NAPRAV NAVEDENIH NA GARANCIJSKEM LISTU, kateri je fizično dodan na hrbtni strani računa. V primeru, da se artikel da v popravilo tretjim osebam oz. podjetjem ki niso na garancijskem listu, stranka s tem žal deluje v neskladju z našimi pogoji poslovanja in pogoji zagotavljanja garancije na artikel pri čemer garancije in možnosti reklamacij za artikle ni.

Izdelek katerega želite reklamirati je potrebno ob vračilu primerno zapakirati, da se le ta med pošiljanjem ne poškoduje.

POOBLAŠČENA  SERVISNA  PODJETJA :

ALOJZ MARKELJ s.p. Jelovška cesta 28, 4264 Bohinjska Bistrica

JURE JAKELJ s.p. Lipe 9, 4273 Blejska Dobrava

V primeru, da se na reklamiranem artiklu ugotovi fizična poškodba zaslona, prisotnost vlage, poškodovanje konektorjev oz. kakršnokoli malomarno ravnanje z izdelkom garancije ni , reklamacija pa žal ni mogoča.

 Zaradi neustrezne uporabe  ali krivde kupca se reklamirani artikel pošlje pošiljatelju (kupcu) na njegovo pisno zahtevo in na njegove stroške. Stranka, ki v roku enega meseca po prvem obvestilu o stanju reklamacije ne prevzame ali pisno izrazi željo za vračilo reklamiranega blaga po pošti, se odpoveduje zahtevi za izročitev blaga. Po enem mesecu gre blago v uničenje s strani pošte Slovenije.

Ob nakupu rezervnih delov podjetje Spletni nakup Marko Zupan s.p. ne odgovarja za:

-morebitno izgubljene podatke na telefonu

-razne druge poškodbe telefona ( nedelovanje zvočnikov, poškodbe tipk, poškodb vibre, poškodb matičnih plošč ter morebitnega stika z vlago oz. vodo, itd..)

Uveljavitev reklamacije ob nakupu tehničnega blaga ( ure, razni merilniki, javljalniki požara, avto opreme,itd…) in ugotovitvi da je bil na kupljenem artiklu izveden nepooblaščen poseg v izdelek reklamacija ni možna.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

GARANCIJSKI LIST SERVISNIH PODJETIJ:

ALOJZ MARKELJ s.p. Jelovška cesta 28, 4264 Bohinjska Bistrica

JURE JAKELJ s.p. Lipe 9, 4273 Blejska Dobrava

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji podjetja Jure Jakelj S.P., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Popravilo izvedemo strokovno ter kvalitetno. Pred popravilom in pred oddajo stranki stestiramo glavne funkcije naprave, s čimer poskušamo zmanjšati riziko kakršnihkoli napak v prihodnosti. Zaradi kompleksnosti diagnostike na matični plošči le-te ne izvajamo ob običajnem testiranju, zgolj ob izrecnem dogovoru s stranko in proti doplačilu. Prizadevamo si, da se vsi podatki na telefonu ohranijo, če pa je neizbežno, in moramo telefon ponastaviti na tovarniške nastavitve, za izbris podatkov ne odgovarjamo, zato priporočamo, da naredite varnostno kopijo pomembnih podatkov. Vse dodatke telefona, kot so SIM kartica, SD kartica, ovitki, zaščite, nalepke ter drugi dodatki, je priporočljivo pred oddajo telefona v servis odstraniti, kajti za njih ne odgovarjamo.

Pri popravilih, kjer je navedena procentualna uspešnost (npr: 90% uspešnost) stranka prevzema odgovornost ter stroške neuspešnega popravila (npr. poškodba LCD ekrana).
Pri popravilu stika in oksidacije z vodo uspešnost popravila ni zagotovljena, stroške popravila oz. čiščenja pa se plača vnaprej za sam poseg, ne glede na uspešnost popravila.

V primeru, da želite račun na podjetje, je na to potrebno opozoriti pred izdajo računa, kajti kasnejših reklamacij oziroma sprememb ne izvajamo. Kot izvajalec storitve imamo pravice zahtevati predplačilo za opravljeno storitev. Ko stranka prejme obvestilo o končanem procesu popravila aparature ima 30 dni časa za prevzem. Ob izteku roka prevzema aparature, si pridržujemo pravico zaračunati stranki ležarnino v višini 1€ na dan. V primeru, da se naprave ne prevzame v 60 dneh od dne obvestila, si pridržujemo pravico napravo prodati na dražbi in s prejeto vsoto poravnati dolg stranke za opravljeno storitev ter nastale stroške ali pa napravo uničiti.

Pri pošiljanju po pošti telefon v skladu s smernicami pošte Slovenije dobro zaščitimo in pošljemo stranki. Za poškodbe poštne pošiljke ne odgovarjamo. S predajo naprave podjetju (vključno s pošiljanjem preko pošte) stranka sprejema pogoje poslovanja podjetja, ki so navedena na spletni strani WWW.SPLETNI-NAKUP.SI. Ob zahtevi stranke se ji lahko predložijo pogoji poslovanja tudi v fizični obliki.

ČAS POPRAVILA

Čas popravil, naveden pod posameznimi produkti in popravili, ki jih nudimo, je le okviren in pride lahko do določenih odstopanj od predvidenega roka zaradi same narave ter kompleksnosti posega. V primeru napake na materialu ali pomankanja zaloge, si pridržujemo pravico podaljšati rok popravila (zaradi nabave materiala) do 30 dni od dneva prejema naprave. Če telefonu ni priloženo geslo za odklep, se rok popravila podaljša za 24 ur, od prejema gesla.

S prejetimi gesli in kodami ravnamo skrbno. Podatki ter gesla za servisiranje in vzdrževanje ne bodo posredovani tretjim osebam in so namenjeni izključno za servisiranje in testiranje naprave. Če ima stranka zaklenjen telefon in ne posreduje gesla, smo primorani ponastaviti telefon in s tem povzročiti izbris podatkov na napravi, da lahko opravimo servisna testiranja oziroma stranki ne pripada garancija, če testiranja ni bilo možno izvesti. Na telefonih s touch ID funkcijo (bralniki prstnega odtisa) le-ta ob prejemu prvič najverjetneje ne bo deloval in je potreben vnos nadomestne touch ID kode, kar je opisano tudi v splošnih navodilih za uporabo telefona. Če stranka te kode ne ve, ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje telefona.

 

GARANCIJA

Garancija na naše popravilo je 90 dni od datuma prevzema naprave. Uveljavljate jo lahko le s predložitvijo potrdila o plačilu. Za funkcionalne napake po oddaji telefona, ki niso predmet naše menjave/dela ne moremo odgovarjati. Ker je bil telefon pred popravilom izpostavljen mehanski poškodbi, za njegovo brezhibno delovanje v prihodnosti ne moremo garantirati. S telefonom med servisnim posegom ravnamo v skladu z dobro servisno prakso. Pri menjavi stekel/LCD zaslonov ter ostalih popravilih se (lahko) uporabljajo nadomestna stekla/LCD zasloni in deli, ki niso enakovredni originalnim ter uveljavljen postopek lepljenja oziroma nameščanja le-teh. Pri nadomestnih ekranih določene posebne funkcije (npr. knock knock za posnetek zaslona) po menjavi ne bodo delovale. Z mehansko poškodbo telefona vam tovarniška garancija ne velja, mi pa vam le-te po menjavi ne moremo obnoviti. Zaradi kompleksnosti montaže lahko nastanejo manjše vizualne poškodbe, prav tako 100% enak izgled ni zagotovljen. Odstopanja, ki lahko nastanejo zaradi posega in za njih ne odgovarjamo so sledeča:

  • Deadpixels (mrtve pike v ekranu)
  • Barvne ali bele pike v ekranu
  • Odstopanje od primarne barve
  • Odstop ekrana, ki je posledica zvitega okvirja ali deformacije
  • Ostanki lepila
  • Manjše odrgnine in praske
  • Okrnjena kakovost zvoka in/ali mikrofona
  • Zmanjšana svetlost ekrana
  • valovit ekran oziroma izbokline in ubokline na ekranu

V primerih menjave stekla, LCD zaslona ali tovrstnega posega in servisa telefona, ki je po deklaraciji proizvajalca vodotesen, nadaljnje vodotesnosti ne garantiramo. Za popravila na matični plošči vam garancija ne pripada. Na popravila, izvedena na telefonu, ki je bil izpostavljen vlagi, vodi ali ima znake oksidacije, garancije ni. Odgovornosti za morebitne notranje mehanske poškodbe, ki so jih povzročile primarne poškodbe telefona (počeno steklo/nedelujoč LCD) ne prevzemamo. Prosimo, da pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije upoštevate, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH in druge akumulatorje, LED svetil, programsko opremo, pomnilniške enote, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno. Upoštevajte, da pri zaslonih z LCD tehnologijo, vsaka “mrtva točka” ni razlog za uveljavljanje garancije. Pri tem velja standard ISO 13406-2, ki določa kriterije za okvaro LCD zaslonov:

RAZRED 1: ni okvarjenih pikslov in sub-pikslov (v tem primeru lahko takoj uveljavite garancijo)

RAZRED 2: dopušča eno ali tudi vse od naslednjih pomanjkljivosti :

  • 2 svetla ali temna piksla
  • 5 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
  • 2 sub-piksla znotraj razdalje petih pikslov (cca 2mm za 15”in17” monitorje)

RAZRED 3: dopušča eno ali vse izmed naslednjih pomanjkljivosti :

  • 5 svetlih pikslov
  • 15 temnih pikslov
  • 50 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
  • 5 sub-pikslov znotraj razdalje petih pikslov (približno 2mm)

Razred LCD-ja je odvisen od dobavitelja in kvalitete nadomestnega dela

Garancija ni veljavna:

  • ob neposredovanja gesla za odklep in testiranje telefona
  • ob poškodovanju garancijske nalepke (Varranty void seal)
  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela…)
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo že predhodno posegal v izdelek
  • pri spremembah na aparatu
  • ob izpostavljenosti telefona vlagi, vodi ali ob znakih oksidacije (čipi, konektorji, upori itd)
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd…
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
  • pri napakah, ki jih povzroči nezdružljiva programska oprema in virusi ter nepooblaščeno spreminjanje tovarniške programske opreme
  • pri normalni obrabi izdelka, vključno z baterijo
  • pri okvari zaradi lepljenja nalepk na napravo in napak zaradi svetlosti LCD zaslona, ko je dolgotrajno prikazana enaka statična slika in ostanejo vzorci na zaslonu
  • pri nameščenem blagu, ki se je odlimal / odstopil / bil nepravilno nameščen in ste kljub opaženi napaki blago uporabljali ali izpostavljali silam ter s tem povzročili mehansko poškodbo ali nepravilno delovanje blaga

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

GARANCIJSKI LIST (GARANCIJSKA IZJAVA)

družbe SPLETNI NAKUP Marko Zupan s.p.

1 Podjetje spletni nakup Marko Zupan s.p. (v nadaljevanju tudi: proizvajalec ali dajalec garancije) kupcu jamči za

lastnosti ali brezhibno delovanje njenih izdelkov za čas 1 (enega) leta od izročitve izdelka njenemu

kupcu (garancijski rok) za artikle blagovne znamke APPLE.

1.1 Podjetje spletni nakup Marko Zupan s.p. (v nadaljevanju tudi: proizvajalec ali dajalec garancije) kupcu jamči za

lastnosti ali brezhibno delovanje njenih izdelkov za čas 2 (dveh) let od izročitve izdelka njenemu

kupcu (garancijski rok) za artikle blagovne znamke HTC, NOKIA, MICROSOFT, , LG , SAMSUNG, LENOVO, ASUS, HUAWEI ,SONY , SONYERICSSON, BLACKBERRY, .

2 Proizvajalec se zavezuje, da bo napake pri delovanju izdelka, ki bi se pojavile v garancijskem roku na

svoje stroške odpravil sam ali zanj pooblaščeni serviser, v razumnem času, ki ne bo daljši od 45 dni

od proizvajalčevega prejema reklamiranega izdelka in kupčevega pisnega obvestila o napaki oz. da

bo kupcu v navedenem roku izročil nov izdelek iste vrste in najmanj iste kakovosti.

3 Garancija velja za napake pri delovanju izdelka, ki so posledica pomanjkljivosti uporabljenih

materialov in nepravilnosti v procesu proizvodnje pod pogojem, da je izdelek bil montiran oziroma vgrajen izključno samo na pooblaščenih servisih (ALOJZ MARKELJ s.p. Jelovška cesta 28, 4264 Bohinjska Bistrica in JURE JAKELJ s.p. Lipe 9, 4273 Blejska Dobrava) podjetja spletni nakup Marko Zupan s.p. in

uporabljen v skladu z navodili.

4 Garancija velja na območju držav članic EU.

5 Garancija proizvajalca ne velja v primeru:

- uporabe izdelka v nasprotju z navodili proizvajalca, kot tudi v primeru nespoštovanja navodil;

- uporabe izdelka v namene za katere ni bil izdelan;

- napačne montaže izdelka;

- mehanskih poškodb in napak nastalih brez krivde proizvajalca;

- poškodb in napak nastalih zaradi elementarnih nesreč (strela, potres, požar, poplave, ipd.) ali

naključja;

- poškodb in napak nastalih zaradi neprimerne napetosti električnega omrežja (npr. električni

udar, ipd.);

- popravil ali posegov v izdelek opravljenih s strani osebe, ki je proizvajalec za to ni pooblastil;

- kakršnihkoli modifikacij izdelka.

6 Garancija proizvajalca velja v primeru normalne uporabe izdelka.

Kot normalna uporaba se šteje, če so kumulativno izpolnjeni naslednji pogoji:

a) kupljeni artikel se ne sme izpostavljati direktnim sončnim žarkom oziroma kakršnim koli grelnim elementom

b) artikel se ne sme izpostavljati prašnim prostorom

c) temperatura območja, kjer se izdelek uporablja, ne sme nikdar preseči mejnih vrednosti - 10°

in + 45°C;

d) relativna vlažnost ne sme nikoli preseči 80%, če pa je na izdelku določena IP vrednost, ne

sme preseči navedene IP vrednosti.

7 Proizvajalec se zavezuje, da bo kupcu zagotovil servis in nadomestne dele za izdelke še 3 leta po

preteku garancijskega roka.

8 Zgoraj navedeni pogoji garancije, ne izključujejo pravic kupca, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca

za napake na blagu.

9 Datum izročitve blaga kupcu je enak datumu na računu.

Garancija velja samo pod pogojem, da je priložen original faktur(e)(račun, garancijski list, navodila,..).

10 Osebe pooblaščene za servis in odpravo napak:

- za območje Slovenije: ALOJZ MARKELJ s.p. Jelovška cesta 28, 4264 Bohinjska Bistrica ter JURE JAKELJ s.p. Lipe 9, 4273 Blejska Dobrava

INFORMACIJA O NAVODILIH, IZVIJAČIH IN ARTIKLIH

Navodila so zgolj informativne narave in dodatek oz. pomoč k lažji namestitvi kupljenega artikla. Ob montaži ne odgovarjamo za morebitne izgube podatkov . Prav tako ne odgovarjamo za morebitne poškodbe nastale zaradi neprofesionalnega posega.

Podjetje Marko Zupan s.p., cesta Viktorja Svetina 8/b , 4270 Jesenice (www.spletni-nakup.si) ni dolžno povrniti kakršnih koli stroškov in storitev , ki so jih opravila tretje osebe oz. druga nepooblaščena podjetja ob zamenjavi ali namestitvi kupljenih izdelkov  (ohišja, lcd zasloni, ekrani na dotik in drugih elektronskih delov) pri katerem koli servisu  oz. drugih dejavnikov .(npr. menjava zaslona oz. ohišja na servisu ipd.)

K ohišju spadajo vsi deli kot so sprednji del, zadnji del oz. pokrov baterije sredinski del,...Skratka kot je opisano v opisu artikla.

MOREBITNI STROŠKI DOSTAVE

V primeru da se kupcu naročilo pošlje po pošti Slovenije so stroški dostave sledeči:

-Cena poštnine s plačilom po povzetju je 4.00EUR
-Pri predplačilu na TRR (SI56 0400 1005 0524 573) je 4.00EUR. (S plačilom po predračunu, katerega pošljemo naknadno po dogovoru na vaš e-mail, oz. naročilo oddate z možnostjo plačila preko TRR)

 

PAKIRANJE IN VARNOST IZDELKOV

Vsi izdelki poslani po pošti so ustrezno zapakirani v oblazinjenih ovojnicah z dodatno zaščito, glede na to da tovrstno pakiranje ni 100%, lahko kupec izrazi željo po dodatni postavki lomljivo za doplačilo sam s plačilom po predračunu, katerega prejme na e-naslov.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Spletne povezave do dodatnih informacij glede stvarnih napak (25b. člen ZVPot, 37. do 40. člen ZVPot) :

  • https://zakonodaja.com/zakon/zvpot


PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko e-naslova : info.spletni.nakup@gmail.com , ki je enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Marko Zupan s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Marko Zupan s.p. www.Spletni-nakup.si , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


 Spletni nakup, internetna prodaja
     Marko Zupan s.p.
     cesta  Viktorja Svetina 8/b

     4270 Jesenice
INFORMACIJE: info.spletni.nakup@gmail.com

        NAROČILA: narocila.spletni.nakup@gmail.com

       REKLAMACIJE: info.spletni.nakup@gmail.com